به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    این نوع دستگاه بیشتر در مرحله نهایی خرداد مورد استفاده قرار می گیرد و برای تولید شن وماسه کاربردی استفاده می شود.

    هیدروکن ها در انواع مختلف دسته بندی شده اند که شرکت های گوناگون اقدام به تولید آنها در اباداد می کنند و آنها را متفاوت می کنند اگر آنها را اعمال کنند ولی مدل 36-2 یا 36-4 استفاده شود و بیشتر مورد استفاده قرار گیرد انجام شده

     

    این دستگاه یکی دیگر ازماشین آلات سنگ شکن است که از سیستم هیدرولیکی بهره می برد و طراحی و مکانیزم آن با سایردستگاهها متفاوت است.

    تجهیزات تولید این دستگاه ها نسبت به دستگاه های مشابه بسیار بالا وجود دارد و این امر باعث می شود این دستگاه ها در سایر موارد انتخاب شوند. نکته لازم بذکر در مورد این دستگاه ها این است که بار خروجی این دستگاه را مانند سایر دستگاه های کیفیت و شکل هندسی مناسب برای استفاده در سایر صنایع در صورت عدم وجود و بار خروجی آنها در سایر موارد استفاده می کند. یکی از کاستی های این دستگاه ها اصطلاک بالا قطعات است که انتخاب آنها را در مواردی با تردید می تواند کند.

     

    بدون این موضوع را نادیده گرفت ، گرفت که این دستگاهها در موارد دیگری از سایر موارد استفاده می کنند و سایر دستگاهها نیز می توانند انتخاب کنند که یکی دیگر از موضوعات مهمی است که بهترین گزینه برای بالاترین بهره برداری از وری با کمترین گزینه است. هزینه در ادامه داشته باشید

    رویه عملکرد این دستگاهها به این صورت است که مواد بعد از ورود به محفظه دستگاه مابین منتل و کانکیو دستگاه قرار داده می شود و با حرکت دورانی خارج از مرکز اصلی که بر روی مناقصه باعث می شود مواد مخلوط شود به دلیل نیاز به مواد مورد نیاز است میگردد.

     

    قطعات سنگ شکن چکشی

    از قطعات مهم این دستگاه می توان به کانکیو ، منتل و بوش اکسنتریک و بوش کنگر اشاره کرد که بخش اصلی دستگاه شامل انتخاب و انتخاب آلیاژ مناسب و مهندسی است که می تواند در کاهش اصطلاحات بسیار مناسب باشد.

    منتل و کانکیو در دستگاههای شرکت مجدداشین از فولاد آلیاژی مگنزی و بوش اکسنتریک و کنگره ای از آلیاژ برنج و فسفربوده استفاده شده است که توانسته است به صورت احتمالی مورد نیاز قرار گیرد.

     

    یکی دیگر از نکات مهم جهت افزایش بهره وری دستگاه های هیدروکن انجام بازدید ، تعمیرات ونگهداری به موقع ومناسب است که این امپراتور از دیگر مواد مصرفی و حتی دیگر موارد دیگر مورد نیاز است قرار داده شده است و خسارات فراوانی را نادانسته به مصرف کننده تحویل می دهد بده.

    شما می توانید در هنگام خرید دستگاه های سرویس سرویس تعمیرات و نگهداری سرویس های شرکت نیز از این درخواست استفاده کنید اگر این کار را انجام دهید اگر از تعمیرات و نگهداری از نامناسب بودن بسیار ناشناخته بودجه در نظر بگیرید. تمام قطعات این دستگاه طبق برگ ضمانت نامه همراه دستگاه گارانتی بوده اند و در طول زمان گارانتی در صورتی که نقص از سوی سازنده باشد بدون هیچ پیش شرطی تعویض خواهد شد.

     

    ویژگی های هیدروکن

    استفاده از عنوان سنگ شکن شروع و ثانویه در معدن

    تنظیم سریع دهانه توسط سیستم هیدروست

    راندمان بالا در خرداد ایش سنگ های سخت

    طراحی انواع مختلف دهانه تغذیه از ۱ تا ۸ اینچ

    مناسب برای تولید زیاد شن و ماسه

    توانایی بالا به واسطه داشتن دهانه بزرگ ورودی بار

    چطور یک سنگ شکن هیدروکن مناسب انتخاب کنیم؟

    اولین نکته ای که باید به آن توجه کنیم این است که محصول کجا مورد استفاده قرار می گیرد. در مرحله دوم دستگاه ورودی شما چیست ، و چه خروجی مد نظر است که در انتخاب سایز ورودی و خروجی محصول بسیار مناسب است. دستگاه کیفیت هیدروکن یکی دیگر از تأثیر بسیار موثر در انتخاب و خرید هیدروکن به تعداد مصرف. کیفیت و جنس اجزایی مانند: کانکیو ، منتل ، تاپشل و باتمشل تأثیر زیادی در عمر و بهره وری و کیفیت محصول دارد. همچنین کیفیت متریال و جنس قطعات مورد استفاده در بخش هیدرولیک و کنترل و برق دستگاه نیز بسیار مهمی هستند. هرکدام از این بخش ها به هر دلیلی درست کار نکنید یا جنس نامرغوبی داشته باشید ، باعث می شود دستگاه به درستی کار نکند و اصطحلاک بالا و راندمان پایینی باشد.

    سیامک
    دوشنبه 6 بهمن 1399 - 17:02
    بازدید : 260
    برچسب‌ها :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 3
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه